خرید کاغذ دیواری با توجه به قیمت
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

ببینید به نظر من برای خرید چیزایی مث کاغذ دیواری قیمت رو مد نظر خودتون قرار ندید من خودم فروشنده کاغذ دیواری هستم و انواع کاغذ دیواری رو در مغازم دارم ولی خب سعی میکنم همیشه توی وبلاگم صادقانه بهترین جنس رو به مشتری ها معرفی کنم ببینید شما میتونید با یه قیمت کم کاغذ دیواری ایرانی تهیه کنید و نصبش کنید ولی خب مشکلی که هست اینه که کاغذ دیواری های ایرانی هیچ نوع گارانتی ندارن و دوم اینکه نصب رایگان هم ندارن از اینا که بگذریم شما اگه بخواید یه کاغذ دیواری بخرید درسته که با قیمت کم کاغذ دیواری خودتون رو تهیه میکنید ولی خب فایده ای نداره میدونید چرا چون بعد از یه مدت دوباره باید هزینه کنید و کاغذ دیواری رو عوض کنید پس چه بهتر که از همون روز اول یه کاغذ دیواری خوب مثلا مث کاغذ دیواری های ایتالیایی تهیه کنید که خیالتون راحت باشه و هزینه دوباره نکنید البته برای تهیه کاغذ دیواری ایتالیایی میتونید از سایت sakhtemoon.com هم استفاده کنید این سایت سایتی هست که من خودم همه خریدایی که انجام میدم رو واسم به سرعت میفرسته و تخفیف های خوبی هم رو کاغذ دیواری ها بهم میده دوست داشتم بهتون معرفی کنید تا اگر هم یه موقع به مغازم مراجعه کردید بدونید اصلا سود خاصی روی این کاغذ دیواری های ایتالیایی از سمت فروشنده که من باشم لحاظ نمیشه و من سودم رو از شرکت دریافت میکنم.





:: برچسب‌ها: خرید کاغذ دیواری با توجه به قیمت ,
:: بازدید از این مطلب : 508
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: